نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه است هر فرصتی برای بهبود آن وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با 16٪ عملکرد کلیه است هر فرصتی برای بهبود آن وجود دارد

نارسایی کلیه با عملکرد 16٪ کلیه هر فرصتی برای بهبود آن وجود دارد؟ در گذشته ممکن است دکتر شما بگویم غیر ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه، اما در حال حاضر خبری است عملکرد کلیه را می توان با درمان به موقع و مناسب بهبود یافته است.
چرا عملکرد کلیه را می توان در روز ما بهبود یافته؟
شما می دانید عملکرد کلیه سخت به درمان است که چون هیچ راه برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده وجود دارد، که است که می گویند تا زمانی که ما پیدا کردن بعضی از روش که می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر است، وجود دارد به بهبود کلیه تابع.
و در روز ما برخی از روش های درمانی که برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده کمک می کنند پیدا کرده اند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت می کند.
چه نوع درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
همانطور که اشاره شد افراد بالای برخی از درمان های منحصر به فرد پیدا کرده اند به منظور بهبود عملکرد کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است. این است که به طور گسترده ای برای کمی عوارض جانبی و اثر درمانی قابل توجه آن استفاده می شود.
این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. برای مردم با 16٪ عملکرد کلیه، آن سخت است برای معکوس بیماری خود را کاملا اما آنها می توانند شانس برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه داشته باشد. برای افراد مبتلا به بیش از 16٪ عملکرد کلیه، آنها ممکن است پیش آگهی بهتر داشته باشد.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با کارشناسان ما در واتساپ به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. واتساپ ما: +86 13722794624





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: